Ismétlések száma:
Ennyi lépés után adja fel:

bolyongás: - lépés.
eddig - menet.
min: - lépés
max: - lépés
átlag: - lépés

Tábla: sor X oszlop.
Futásidő: - Lépések száma: -

A következő táblázat azt mutatja, hogy hány olyan cella van, ahova a seeker csak egyszer lépett, hány olyan cella, ahová csak kétszer lépett, s így tovább. Az alatta lévő grafikon ugyanezt szemlélteti oszlopgrafikon formájában. Az első oszlopa annyi 'téglából áll', ahány olyan cella van ahová a seeker csak egyszer lépett, s így tovább.

Beállíthatja a programot úgy is, hogy többször egymás után lefutassa ugyanazt a keresést újra és újra. Ekkor a következő táblázat azt mutatja meg, hogy az egyes bolyongások hány lépésből álltak. (A fenti labirintus és táblázatok ilyenkor mindig a sorozat utolsó bolyongásának az eredményét mutatja.)

Az ismétlések száma:

A következőben minden bolyongás után kiszámoljuk az addigi bolyongások összes lépéseinek az átlagát, s ezt mutatja ba a táblázat, ill. az oszlopgrafikon.

Az alábbi grafikon függőleges tengelyének legalacsonyabb értéke - , legmagasabb értéke pedig - .

Bolyongás: a 'seeker' véletlenszerűen lépkedve az egymással határos cellákon bejárja a labirintus területét, amíg meg nem találja a 'target'-et. Azok a cellák, amelyeken áthalad, pirosak lesznek. A cellában szereplő szám jelzi, hogy a 'seeker' a bolyongása során hányszor érintette az adott cellát. Mutatja az utat: A bolyongás során hurkok jönnek létre, amely során a 'seeker' a hurok végén ugyanabba a csomópontba jut vissza. A gomb ezeket a hurkokat várja le, s sárga színnel mutatja a bejárt - hurokmentes - utat. Mutatja a legrövidebb utat: A további vargabetűket vágja le, így zöld színnel mutatja a 'seeker' és a 'target' közötti legrövidebb utat, amelyet a sárgával jelzett cellákból össze tudott rakni.